Wooddream

Uusi kansainvälisille markkinoille suuntautunut mökkikylä Saimaan kupeessa sai nimekseen Wooddream ja toiminta-ajatusta tukevan ilmeen toimestamme.

Yritys halusi rakentaa brändimielikuvaa, joka viestii laadukasta, huoletonta ja rentouttavaa irtiottoa arjesta kaikille kiireisille ihmisille ympäri maailmaa.

Aloittaessamme Wooddream oli kuin tyhjä kangas, jolle Oddmob loi identiteetin yhteistyössä Wooddreamin omistajien kanssa. Aloitimme suunnittelemalla yritykselle yksinkertaisen tyylikkään logon, typografian ja värimaailman, joka henki skandinaavista pelkistettyä designia.

Käsi kädessä ilmeen kanssa tuotimme sivustolle yksinkertaisen ja pelkistetyn sisällön. Mark Twain kiteytti yksinkertaisen sisällön tuottamisen vaativuuden: “I didn't have time to write a short letter, so I wrote a long one instead.” Toisin sanoen, yksinkertaisen ja huolellisesti toteutettu sisällön tuottaminen on huomattavasti vaativampaa kuin pitkän tekstin, mutta Wooddreamin brändi vaati yksinkertaisuutta.

Ilmeen ja sisällön pohjalta rakensimme upeat verkkosivut, jonne kuvasuunnitelmamme pohjalta Katja Lösönen kuvasi brändimielikuvaa mahtavasti tukevat valokuvat.

Ilme ja verkkosivut ovat juuri sellaiset kuin asiakas ne halusi. Ne viestivät lupausta upeasta lomasta metsässä, joka on kuin uni – täydellinen irtiotto arjesta – Wooddream.

  • Tehdyt työt: Logo, Ilme, Perusyritysgrafiikka, Verkkosivut, Kuvaussuunnittelu
  • Yhteistyökumppanit: Katja Lösönen (valokuvaus ja editointi)