KWH Group

Perheomisteiselle yritysryhmälle arvokkuutta ja innovatiivisuutta välittävää markkinointia

Monialayrityksen emoyhtio KWH Groupin verkkosivut alkoivat olla teknisesti tiensä päässä. Myös sivuston ilme alkoi olla väsähtynyt. Yrityksen jatkaessa menestyksen tiellä haluttiin uudistaa verkkosivut paremmin vastaamaan yrityksen imagoa.

KWH Groupiin kuuluu Suomen menestyksikkäimpiin ja suurimpiin perheomisteisiin yritysryhmiin. Emoyhtiö halusi oman selkeämmän uudistetun ilmeen sivuille, joka välittäisi yrityksen brändimielikuvaa perinteikkäänä perheyrityksenä, mutta joka myös henkisi arvokkuutta sekä innovatiivisuutta.

Lähdimme toteuttamaan sivuille selkeää ja modernia ilmettä, pienellä klassisella touchilla joka toisi esiin yrityksen laajuuden, mutta myös henkisi yrityksen historiaa ja arvoja. Halusimme tuoda paremmin esiin perheen yrityksen takana ja antaa sivuille henkilökohtaisemman fiiliksen.

Verkkosivujen lisäksi yritys tarvitsi uutta potkua vuosikertomuksen ilmeeseen. Toive oli myös olla edelläkävijä tällä saralla ja toteuttaa kertomus myös sähköisesti.

Uusi sähköinen vuosikertomus toimi niin hyvin, että sitä käytetään säännöllisesti yrityksen esittelyssä virallisen yritysesityksen sijaan.

Toteuttamamme paperinen vuosikatsaus muutti muotoaan kun se siirrettiin verkkoon. Tavoitteenamme olikin toteuttaa vuosikertomus, josta lukija saa nopealla selaillulla kokonaiskäsityksen yrityksen toiminnasta ja vuoden aikana saavutetuista asioista. Toteutus vaatikin huolellista sisällön suunnittelua ja osaavaa teknistä toteutusta. Uusi sähköinen vuosikertomus toimi niin hyvin, että sitä käytetään säännöllisesti yrityksen esittelyssä virallisen yritysesityksen sijaan.

  • Tehdyt työt: Ilme, Verkkosivut, Kuvaussuunnittelu, Vuosikertomus
  • Yhteistyökumppanit: Katja Lösönen (valokuvaus ja editointi) Mikko Lehtimäki (valokuvaus ja editointi)